Prvé miesto získala Elena Varšaviková s maľbou Súčasná minulosť.
Foto: Čo dokáže mamaDržiteľkou druhého miesta je Marcela Novysedláková s „čarovným kufríkom roztomilých myšiek".
Foto: Čo dokáže mamaTretie miesto získala Lýdia Maďarová so svadobnými šatami.
Foto: Čo dokáže mamaCenu hlavného mediálneho partnera má Lucia Pereszlenyiova s vlastnou značkou vína a pohárov Mama potrebuje víno.
Foto: Čo dokáže mama„Do súťaže sa prihlásilo 170 ručne tvorených výrobkov slovenských mamičiek, ktoré vynikali originalitou a precíznosťou spracovania. Každý výrobok má za sebou silný príbeh, ktorý odzrkadľuje výnimočnosť samotnej autorky, húževnatú prácu, silného ducha a schopnosť ísť za svojimi snami," uviedol organizátor súťaže, spoločnosť Čo dokáže mama, ktorá prevádzkuje rovnomenný web zameraný na predaj výrobkov či služieb, ktoré ponúkajú slovenské mamičky.
„Opäť sme ako ženy, ako matky ukázali, že tvorenie pozdvihuje ducha, naše rodiny a našu spoločnosť. Vďaka vám slovenské remeslo ostáva živé pre generácie našich detí. Aj toto dokáže mama," dodal organizátor.
Tím Čo Dokáže Mama vybral zo všetkých prihlásených výrobkov, ktoré splnili podmienky, 60 najlepších, ktoré postúpili do verejného hlasovania. Tieto výrobky zverejnili na začiatku decembra minulého roku na Facebooku. Hlasovalo sa pomocou lajkov a 15 výrobkov s najviac lajkami postúpilo do finále. Z finálových výrobkov vybrala porota tri víťazné.
Mediálnym partnerom súťaže je aj náš rodičovský web www.ahojmama.sk, ktorý vám čoskoro prinesie rozhovory s víťazkami.