Na otázky o covide po novom odpovedia operátori centra zdravotníckych informácií

TASR, 2. augusta 2022 o 18:07

Ak ste vy alebo vaše dieťa v týchto dňoch dostali covid a niečo vám nie je v tejto súvislosti jasné, obráťte sa na infolinku Národného centra zdravotníckych informácií. Call centrum Ministerstva zdravotníctva skončilo.

Informácie spojené s covidom žiadajte na novej linke.

Foto: Shutterstock.com

Národné centrum zdravotníckych informácií možno kontakovať na čísle 02/32 35 30 30 od 8.00 do 18.00 h, počas víkendov a sviatkov od 8.00 do 16.00 h.

Rezort pripomenul, že call centrum sa spustilo koncom októbra 2020. Vzniklo podľa neho v reakcii na vysokú vyťaženosť informačných liniek o novom koronavíruse. „Volajúci najčastejšie potrebovali pomôcť so zmenou termínu na PCR test, očkovanie a vydávaním potvrdení,” ozrejmil.

Ministerstvo upozornilo aj na ďalšie fungujúce linky. Psychologické poradenstvo či krízovú intervenciu poskytuje Národná linka na podporu duševného zdravia. „Pri ohrození života a zdravia je potrebné kontaktovať záchrannú zdravotnú službu na telefónnom čísle 155,” zdôraznilo. Komplikácie, ktoré nie sú akútne, majú podľa neho ľudia konzultovať s ošetrujúcim lekárom.





Pridajte komentár

táto funkcia je len pre prihlásených

Prihláste sa



Zdravie - ďalšie články

Ďalšie články v rubrike >