Žiarivé neónové a LED vývesné reklamy na uliciach New Yorku robia reklamu celosvetovým značkám 24 hodín denne. Niektoré spoločnosti platia milióny dolárov za ročný prenájom na námestí Time Square a ďalšie desiatky miliónov dolárov za vytvorenie pútavej reklamy.
Foto: shutterstockSamozrejme, nič obrovské a trvalé ako keď vídame bilbordy na kolu či fastfoody nečakajte, v tomto prípade ide o 15-sekundové video, ktoré sa zobrazuje 4-krát za hodinu po celých 24 hodín. Aj tak je to skvelé, že sa dojčenie dostane do povedomia verejnosti.
Reklama je výnimočná aj tým, že na rozdiel od reklám na umelé mlieko, ktoré nie sú ničím nezvyčajným, sa reklamy na dojčenie nevyskytujú prakticky vôbec, konštatovala v tejto súvislosti podpredsedníčka združenia MAMILA Andrea Poloková. Práve toto združenie už roky pomáha ženám s dojčením a vďaka nemu sa podarilo zvýšiť počet dojčených bábätiek i zlepšiť vnímanie dojčenia na verejnosti ako niečoho prirodzeného.
Dodala, že reklama na dojčenie na Times Square je oslavou prijatia dvoch dôležitých zákonov na podporu dojčenia a rodičov v USA, ako však zdôraznila, nestačí. „Ženy vedia, že chcú dojčiť. To, čo by potrebovali oveľa viac než len reklamu, sú však funkčné riešenia na problémy s dojčením,“ konštatovala.
To znamená napríklad pomoc pri ťažkostiach s prisávaním bábätka, kvalifikované poradenstvo o vhodných polohách na dojčenie, o tom, ako odstrániť bolesť bradaviek, neponúkať umelé mlieko ako východisko z problémov pri dojčení a pomáhať zladiť dojčenie s každodenným aktívnym životom žien.