Hlasujte za výrobok, ktorý sa vám najviac páči.
Foto: Čo dokáže mamaHlasovanie prebieha verejne, na sociálnej sieti Facebook na tomto odkaze do 18. decembra do 12:00. Mamičky si ako každý rok odnesú aj množstvo hodnotných cien od významných slovenských firiem a budú môcť absolvovať vzdelávací workshop, profesionálne fotenie a konzultácie s odborníkmi na oblasť marketingu a sociálnych sietí. Hodnotné darčeky sú pripravené aj pre 15 finalistiek.
Hlavným cieľom súťaže, ktorú organizuje spoločnosť Čo dokáže mama, je podpora tvorivosti slovenských mamičiek, znovuoživenie slovenského remesla, podpora podnikania žien na Slovensku prostredníctvom vzdelávania, jednoduchšie zaradenie na trh práce po ukončení materskej či rodičovskej dovolenky, osveta šikovnosti a podnikavosti žien zo všetkých regiónov Slovenska.
Charitatívna myšlienka
Projekt Čo dokáže mama je od svojho prvopočiatku spojený s pomocou tým, ktorí to potrebujú. Každoročne organizuje tri veľké aukcie handmade výrobkov, ktorých výťažok putuje deťom so zdravotnými problémami. Tento rok sa vďaka ochote mamičiek podarilo zorganizovať o jednu aukciu naviac a pridali i úspešnú Jednoeurovú výzvu. Aj minuloročná víťazka, Elena Varšaviková, ktorá získala prvenstvo s obrazom Súčasná minulosť, ukázala, že má veľké srdce. Svoje dielo sa rozhodla venovať do dražby, ktorej výťažok putoval v prospech liečby malého Alexa, trpiaceho diagnózou SMA. Obraz sa vydražil za 510 eur.Projekt Čo dokáže mama založila v júni 2015 Andrea Kováčová počas svojej materskej dovolenky, s cieľom vytvoriť priestor pre mamičky, ktoré chcú ukázať, čo dokážu popri svojich deťoch. Za šesť rokov sa projekt rozrástol na viac ako 45 000 aktívnych členiek, ktoré na webovej platforme www.codokazemama.sk predávajú výsledky svojej kreatívnej činnosti – ručne tvorené výrobky, služby a vydané knihy.